Zoeken Sluiten
Schermen
Jaloezieën
Rolluiken
Lamellendak
Rolgordijn
Horren
Zonnezeil
besturingen
Oplossingen
Service

WAREMA Life Cycle Service
Altijd daar voor u

Ik heb een klacht. Tot wie kan ik mij wenden?

Uw contactpersoon in geval van een garantieclaim is in principe de WAREMA vakpartner bij wie u uw zonweringsproduct heeft gekocht. Heeft u nog geen WAREMA vakpartner? Gebruik onze WAREMA dealerzoekfunctie.

„Uw tevredenheid is onze grootste motivatie. Ons ervaren serviceteam zal uw aanvraag snel en zonder problemen behandelen. Dat is ons streven, en dat willen we elke dag tot leven brengen."

Angelique Renkhoff-Mücke, bestuursvoorzitter

Het WAREMA service aanbod in één oogopslag

Reinigingsmiddel en -tips

Een aantal nuttige WAREMA reinigingstips, waarom reinigen zo belangrijk is en welke reinigingsproducten en verzorgingsmiddelen u ter beschikking staan, vindt u hier!

Alles over reiniging

Reserveonderdelen

Zelfs een hoogwaardig product kan na lange tijd een nieuw slijtage-onderdeel nodig hebben. Alle reserveonderdelen en accessoires kunt u krijgen via onze WAREMA vakpartner. Een selectie van veelvoorkomende reserveonderdelen vindt u ook op Amazon.

Meer over reserveonderdelen

Reparatie of klantendienst

Onze vakpartners of wij helpen u graag in geval van schade, zodat u snel weer kunt genieten van een goed werkende zonwering. Maak hier gelijk uw afspraak voor advies van een expert ter plaatse.

Afspraak maken

Veelgestelde vragen over service